Borsa de Treball de les
Garrigues
Inici
Accés Candidat
Accés Empresa
NOTA: Has d'estar registrat per inscriure't a l'oferta
Descripció de l'oferta
Empresa del sector necessita, per a la seva delegació a
Juneda
:
AUXILIAR ADMINISTRATIVA
Categoria:
Administració d'empreses
Subcategoria:
Secretariat
S'encarregarà de
Necessitem cobrir una vacant d´auxiliar administratiu/va a mitja jornada, 25 hores setmanals. Busquem una persona organitzada, proactiva i responsable en el seu treball, que sigui flexible i amb capacitat de treballar en equip. Domini del paquet Office Gestió i control de pagaments i factures a proveïdors Facturació, control d´albarans Suport en la confecció de pressupostos Digitalització de documents Control de la Gestió horària Control de la LOPD Gestionar la correspondència (correu electrònic, correu, etc.). Gestió de tasques diàries administratives pròpies d'una oficina Títol d'especialització professional Títol fp de grau superior - administració Competències / coneixements: paquet office
Empresa
Sector:
Construcció, edificació i obres públiques
Descripció de l'empresa:
Empresa constructora dedicada a la edificació i les obres públiques
Es requereix
Titulació:
Formació Professional Grau Mig
Requisits:
Experiència 5 anys. Titulació en administració. - experiència en tasques administratives de 2 anys com a mínim. - flexibilitat i amb capacitat de treballar en equip. - domini de català i castellà, - molta iniciativa i ganes d'evolucionar. - possibilitat d'incorporació immediata
Experiència:
> 2 anys
Habilitats:
Domini del paquet Office
Edat:
Carnet de conduir:
No
Tipus de carnet:
-
S'ofereix
Tipus Contracte:
Indefinit
Retribució (bruta mensual):
Jornada Laboral:
Matí
Horari:
Data incorporació: